Amb el curs de Filemaker Pro 14 aprendràs a crear solucions personalitzades per a la teva empresa mitjançant els dispositius com iPad, iPhone, Mac i altres, gestionant i compartint informació mitjançant tot el teu equip.
Aquest curs és presencial i està dirigit a aquells que no coneixen FileMaker i volen tenir un coneixement global de tot el programa.
Ocupació màxima 4 alumnes.
16 hores repartides en dos dies consecutius:
- dijous: de 10 a 14 h. i de 15,30 a 19,30 h.
- divendres: de 10 a 14 h. i de 15,30 a 19,30 h.
Javier Durá
Con 20 años de experiencia con FileMaker, Javier es una de las caras más conocidas dentro del sector. Es desarrollador certificado de FileMaker 11, 12 y 13, así como formador autorizado de FileMaker (FBA Trainer) y miembro de la red de consultores de Apple (ACN).
Es ponente habitual en reuniones de programadores y organizador del grupo de usuarios FileMaker más importante de nuestro país.
Sus cursos, amenos y dinámicos, consiguen mediante la combinación de teoría y práctica que sus alumnos asimilen rápidamente los conocimientos necesarios para empezar a crear sus propias bases de datos.
FileMaker: informació general sobre el producte i les seves diferents versions (Pro, Pro Advanced, Server i Go).
Treball amb camps: distingirem entre els diferents tipus de camps i les opcions d'autoentrada, validació i emmagatzematge. Descobrirem com manejar imatges i altres objectes en camps contenidor.
Disseny de l'estructura de la base de dades: aprendrem a construir diferents tipus de relacions, a assegurar la integritat de les dades i a implementar solucions amb diferents taules. Crearem portals basats en les relacions entre les ocurrències de taules.
Maneig de presentacions: treballarem eines i tècniques per crear presentacions en FileMaker Pro 14, incloent-hi temes, estats d' objectes, selecció de camps, la paleta "Inspector", format condicional, control de visibilitat d'objectes, autoescalat, visualitzadors web, portals, pestanyes, control lliscant, panells flotants i llistes de valors (estàtiques i dinàmiques).
Càlculs i funcions: veurem com funciona el motor de càlculs de FileMaker i com usar-lo en diferents contextos. Veurem la utilitat de les funcions personalitzades.
Guions: mostrarem les tècniques més habituals per a la creació de guions i com aplicar-les per navegar entre les diferents presentacions i realitzar distintes accions. Crearem "loops" i aprendrem els diferents tipus de disparadors de guions.
Generació d'informes: utilitzarem l'eina de FileMaker per crear informes amb dades agrupades i aprendrem a exportar en diferents formats. Veurem també com importar dades des d'altres programes o formats d'arxiu.
FileMaker Go: veurem les peculiaritats que té desenvolupar per a dispositius iOS i les diferències amb FileMaker Pro
Seguretat: creació d'usuaris i assignació de diferents privilegis d'accés.
FileMaker Server i connectivitat: aprendrem a treballar en xarxa amb FileMaker i veurem com es pot compartir una base de dades amb altres usuaris de diferents formes, tant amb FileMaker Pro com amb un navegador web (WebDirect i Publicació Web Personalitzada).
Recursos: recursos per seguir aprenent: llibres, fòrums, documentació, reunions de desenvolupadors, certificació oficial de FileMaker...
Javier Durá
Con 20 años de experiencia con FileMaker, Javier es una de las caras más conocidas dentro del sector. Es desarrollador certificado de FileMaker 11, 12 y 13, así como formador autorizado de FileMaker (FBA Trainer) y miembro de la red de consultores de Apple (ACN).
Es ponente habitual en reuniones de programadores y organizador del grupo de usuarios FileMaker más importante de nuestro país.
Sus cursos, amenos y dinámicos, consiguen mediante la combinación de teoría y práctica que sus alumnos asimilen rápidamente los conocimientos necesarios para empezar a crear sus propias bases de datos.
Dates de convocatòries | Horaris | Dies | Durada | Ubicació | Preu | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Del 05/05/2016 al 06/05/2016 | De 10:00 a 19:30 | Dijous, Divendres | 16H | Barcelona | 795,00 € | ![]() |
A Microgestió oferim de manera directa, sense tràmits, 1 descompte en Els nostres cursos para los Següents Col·lectius:
A més a més, si véns al curs amb 1 amic t'oferim un 5% de descompte addicional i si véns amb 2 un 10%. *
Empreses:
* Descomptes no acumulables a altres promocions. Les convocatòries amb promoció tenen duració limitada.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
La subvenció que li correspon a cada empresa és un% de la quota de formació que aquesta empresa va liquidar a la Seguretat Social l'any anterior.
FUNDACIÓ TRIPARTITA ha determinat que dit% estigui en funció del volum de la plantilla, amb l'objectiu d'afavorir un major finançament en les PIMES.
Remarcar que la subvenció de FUNDACIÓ TRIPARTITA té caràcter anual i no acumulable: aquell import que no s'esgoti en formació executada durant l'exercici vigent es perdrà i en començar el nou any l'empresa disposarà automàticament d'un nou crèdit.
El gran avantatge d'aquest sistema de gestió és que la subvenció es dedueix directament dels butlletins mensuals de cotització a la Seguretat Social: un cop finalitzat un curs per al qual s'ha tramitat la subvenció, l'empresa podrà liquidar la bonificació corresponent en el següent butlletí.
És important assenyalar que l'import de la subvenció no equival necessàriament al cost abonat per la mateixa, és a dir, la subvenció pot ser inferior al cost de la formació, en funció d'una sèrie de factors que regula la FUNDACIÓ TRIPARTITA ...