Curso LinkedIN para empresas (en Streaming)
LinkedIN porta anys evolucionant com a plataforma Social professional. El seu ús és cada vegada més implementat per companyies com a part de la seva estratègia social.
Es pot vendre a LinkedIN? Si. Com? Construint relacions professionals. I com fer-ho? Ho veurem en el curs!
En aquest curs farem un recorregut per LinkedIN, per veure totes les funcionalitats, factors de visibilitat, com optimitzar el nostre perfil professional i d'empresa, i com executar una estratègia per convertir a LinkedIN en un canal de vendes digital per a la nostra empresa.
Una formació de 10 hores on podrem aplicar l'aprenentatge de forma pràctica per a cobrir les necessitats concretes dels alumnes.
La formació en Streaming consisteixen en sessions en directe en format píndola formativa, que es transmeten via web a temps real a través d'Teams. A l'adquirir el curs, l'usuari rebrà un correu electrònic de confirmació. Un dia abans de la sessió s'enviarà un correu electrònic amb l'accés a la plataforma on tindrà lloc la sessió telepresencial.
Durant la sessió podrà interactuar amb el formador i els alumnes via micròfon i xat. El formador farà una exposició de la matèria servint-se d'una presentació, pàgines webs, programes o qualsevol recurs en el seu ordinador. Els alumnes veuran en tot moment el monitor de l'expert i podran plantejar dubtes i preguntes. Si el formador i la totalitat dels alumnes donen la seva conformitat les sessions podran ser gravades i posar-les a disposició dels alumnes inscrits.
1. LinkedIN - La xarxa Professional
2. Pàgina d'Empresa vs Perfils Professionals
3. LinkedIN és un gran cercador
4. LinkedIN és networking
5. Algorisme de LinkedIN. Factors de visibilitat.
6. Optimitzant el nostre Perfil
Estratègia i seguiment
7. SSI - The Social Selling Index
8. Estratègies B2B en LinkedIN
9. Pensem, què contactes fem?
10. El Customer Journey i el pla de continguts
11. Ser actiu en LinkedIN, si però amb un objectiu
LinkedIN en mode Pro
12. Engadgement a LinkedIN. Com afecta la visibilitat de les teves publicacions.
13. Factors a tenir en compte per tenir major visibilitat.
14. Tipus de contingut que es poden publicar en LinkedIN.
15. Vendre a porta freda o que siguin els vostres clients preguntin pel teu servei / producte?
16. Sales Navigator.
17. Dux-Soup.
18. Shield Analytics.
Jairo Cortés
Consultor SEO i d'Analítica Digital. Estratègies de Màrqueting Digital. WordPress & Woocommerce lover.
Dates de convocatòries | Horaris | Dies | Durada | Preu | |
---|---|---|---|---|---|
En aquest moment no tenim dades de calendari previstes. Si estàs interessat en rebre formació personalitzada contacta’ns | 10H | 140,00 € | Contacta amb nosaltres |
Autònoms, estudiants, aturats ...
A Microgestió oferim de manera directa, sense tràmits, un descompte en els nostres cursos per els següents col·lectius:
- 15% de descompte per antics alumnes*.
- 10% de descompte per a Estudiants*.
- 10% de descompte per a Aturats*.
- 10% de descompte per a Autònoms*.
A més a més, si véns al curs amb 1 amic t'oferim un 3% de descompte addicional i si véns amb 2 un 8%. *
Empreses
- 2 alumnes inscrits al mateix curs 3% de descompte*
- 3 alumnes inscrits al mateix curs 8% de descompte*
- Les empreses que accedeixen a la bonificació Fundae no podran acollir-se als preus oferta de la convocatòria.
* Descomptes no acumulables a altres promocions. Les convocatòries amb promoció tenen duració limitada.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Empresa
FUNDAE
La subvenció que li correspon a cada empresa és un % de la quota de formació que aquesta empresa va liquidar a la Seguretat Social l'any anterior.
FUNDAE ha determinat que dit % estigui en funció del volum de la plantilla, amb l'objectiu d'afavorir un major finançament en les PIMES.
Remarcar que la subvenció de FUNDAE té caràcter anual i no acumulable: aquell import que no s'esgoti en formació executada durant l'exercici vigent es perdrà i en començar el nou any l'empresa disposarà automàticament d'un nou crèdit.
El gran avantatge d'aquest sistema de gestió és que la subvenció es dedueix directament dels butlletins mensuals de cotització a la Seguretat Social: un cop finalitzat un curs per al qual s'ha tramitat la subvenció, l'empresa podrà liquidar la bonificació corresponent en el següent butlletí.
És important assenyalar que l'import de la subvenció no equival necessàriament al cost abonat per la mateixa, és a dir, la subvenció pot ser inferior al cost de la formació, en funció d'una sèrie de factors que regula la FUNDAE.