Curs d'iWork

Keynote, Pages i Numbers

Curs d'iWork

Keynote, Pages i Numbers

1
1

Descripció del curs

Amb iWork per a iOS podrà treure-li tot el rendiment al seu iPad convertint-ho en una potent eina de productivitat amb la qual podrà disposar de la llibertat de treballar amb els seus documents i presentacions en qualsevol moment o lloc.

Com la majoria d’aplicacions adaptades al sistema iOS, la versió per a ordinador és més àmplia, però la selecció d’eines que componen tota la suite la fan increïblement potent permeten disposar de totes les eines necessàries per obtenir uns resultats d’aspecte professional.

La seva integració a les altres Apps del *iPad com el Mail faran que pugui compartir fàcilment els seus documents amb altres usuaris convertint-los en formats tan comuns com PDF o compatibles amb els programes de Microsoft Office Powerpoint, Word o Excel.

Temari del curs

Keynote
Presentació Interfície; Selector de plantilles; Editor de presentacions; Diapositives Mestres; Navegador de diapositives; Ordre de diapositives; Duplicar diapositiva; Selecció múltiple de diapositives; Agrupa diapositives; Estils i format de text; Estil predefinits; Format de text; Imatges; Copiar i pegar imatges; Guardar imatges d’internet; Màscares; Afegir “borde”; Afegir efecte (Ombra, reflex, opacitat); Taules; Inserir Taula; Ajustar columnes i files; Seleccionar cel·les; Fusionar cel·les; Format de taules; Format de cel·les; Gràfiques; Inserir gràfica; Edició de dades; Format de gràfiques; Figures; Inserir figura; Editar figura; Figura com a quadre de text; Format figures; Selecció múltiple / agrupar; Disposició; Menú eines; Compartir; Buscar; Notes del presentador; Hipervíncles interactius; Tipus de presentació; Animació; Transicions; Composició; Fer la presentació; Passada de diapositives amb l’iPad; Passada de diapositives projector o monitor extern; Hipervincles; Organització presentacions; Gestor de presentacions; Ordenar / Canviar el nom; Obrir des de Mail; Editar: Compartir, duplicar, eliminar, Obrir en…; Crear carpetes.

Numbers
Presentació Interfície; Selector de plantilles; Editor de fulls de càlcul; Explorant el document; Taules; Controls de taula: Desplaçar taula/ Seleccionar taula; Afegir / eliminar files o columnes; Seleccionar files o columnes i cel·les; Inserir o eliminar files i columnes; Ordenar dades; Moure files o columnes; Bloquejar capceleres; Teclats intel·ligents; Numèric; Temps; Text; Fórmules i funcions; Parteixes teclat; Format de cel·la: Divisa; Format de cel·la: Porcentatge; Format de cel·la: Puntuació; Format de cel·la: Casella de verificació; Format de cel·la: Regulador; Format de cel·la: Pas; Format de cel·la: Menú desplegable; Formats específics de *Numbers; Aplicar el mateix format a diverses cel·les; Format de cel·la: Temps; Fórmules i funcions: Suma automàtica; Esborrar fórmula; Suma d’interval de cel·la; Suma de cel·les aleatòries; Inserir funció; Copiar i pegar fórmules o valors; Omplir sèrie dades lògiques; Gràfiques; Inserir gràfica; Representar files o columnes com a sèries; Objectes; Imprimir; Organització de fulls de càlcul; Gestor de fulls de càlcul; Ordenar / Canviar nom; Obrir des de Mail; Editar: Compartir, duplicar, eliminar, Obrir en …; Crear carpetes

Pages
Presentació Interfície; Selector de plantilles; Editor de Documents; Ajustos de documents; Eines; Seleccionar i editar text: Copiar; Seleccionar i editar text: Pegar, Seleccionar text; Selecció ràpida de text; Hipervíncles; Format de text; Estils predissenyats; Què és un paràgraf?; Estils predissenyats: estils de caràcter i estils de paràgraf; Copiar i pegar estil; Columnes; Interlineat; Captura de pantalla; Màscara, retallada d’imatge; Combinar text i objectes; Igualar objectes; Ortografia; Visualitzador de pàgines; Organització de Documents; Gestor de Documents; Ordenar / Canviar el nom; Obrir des de Mail; Edita: Compartir, duplicar, eliminar, Obrir en…; Crear carpetes.

Dates de les convocatòries

Horaris

Lloc

Leave a Reply

Your email address will not be published.