Microsoft presenta Outlook per a iOS

Posted by | 02/02/2015 | Noticies, Novetats | One Comment
outlook

Si tens un iPhone o iPad el més probable és que estiguis utilitzant l’aplicació Mail i calendaris per a sincronitzar els teus comptes d’Outlook. Ara la nova aplicació inclou suport d’iCloud, Gmail, Yahoo Mail, Office 365, Exchange, Outlook.com.

Això ens evita haver de llegir correus en el mòbil i després haver-ho de fer també a l’ordinador. Amb la nova aplicació, pots sincronitzar el correu electrònic, calendari, contactes i arxius des del teu dispositiu mòbil i tenir-ho sincronitzat en el teu ordinador.

Els e-mails apareixen en dues pestanyes: Important i Altres. D’aquesta manera pots llegir aquells e-mails més importants i a posterior poder llegir els altres. D’aquesta manera ràpida pots eliminar, moure, marcar com a preferit o com a llegit tan sols desplaçant el dit.

La recerca dels arxius és més ràpida i van apareixent els resultats a mesura que escrius allò que busques.

Els calendaris estan disponibles dins de la mateixa aplicació d’Outlook i pots visualitzar detalls de la reunió, convidats i assistència. A més, pots enviar “la disponibilitat” i compartir les hores disponibles des del teu mateix correu i que s’emmagatzemi en el calendari.

Els arxius adjunts es guarden al núvol i es pot compartir amb Dropbox, OneDrive entre altres i enllaçar-ho també en un mateix e-mail.

One Comment

  • YONTS dice:

    Muchas gracias por la información, en cuanto pueda lo actualizaré. Intenté ponerme en contacto con el antiguo CSEV para esos temas pero no conseguí nada concreto sobre la plataforma, así que me tocó ver dentro de un curso.

Leave a Reply

Your email address will not be published.